موسوی دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موسوی دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان شد
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 339
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
موسوی دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دبیر مجمع نمایندگان استان به صورت چرخشی است، گفت: حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی، نماینده مردم خدابنده در مجلس، دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان است.

خبرگزاری فارس: موسوی دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان شد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با تصمیم نمایندگان استان دبیری مجمع نمایندگان به صورت چرخشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه نمایندگان با اتحاد و همدلی برای توسعه و پیشرفت استان تلاش می‌کنند، ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور همه نمایندگان استان برگزار شد، قرار بر این شد تا به صورت چرخشی هر کدام از پنج نماینده استان برای رفع مشکلات و ایجاد هماهنگی به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان فعالیت داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه تلاش نمایندگان استان رفع مشکلات استان و حل آنها است، گفت: تلاش و همکاری و کمک به عمران و آبادانی استان از برنامه‌های نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات رفع و زمینه رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

استان یک میلیون نفری زنجان با چهار حوزه انتخابیه، هفت شهرستان و 18 شهر، در مجلس شورای پنج نماینده دارد.

محمد اسماعیلی که یکی از رزمندگان است در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم به عضویت در آمده و در بین 29 نماینده این کمیسیون قرار دارد.

همچنین محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم که یک پزشک است در جمع 19 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نهم قرار گرفته است.

رضا عبدالهی نماینده مردم ماهنشان، انگوران، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق نیز همانند دوره‌های گذشته در برنامه، بودجه و محاسبات و در بین 29 نماینده این کمیسیون حضور دارد.

محمدرضا خان‌محمدی ‌خرمی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره نیز همانند نماینده دوره پیش این حوزه در جمع اعضای کمیسیون صنایع و معادن جای گرفته تا همچنان یکی از اعضای این کمیسیون به استان زنجان اختصاص یابد.

همچنین سید محمدعلی موسوی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی که پیش از این رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی بود در بین 11 نماینده عضو کمیسیون قضایی و حقوقی حضور دارد.

 




:: برچسب‌ها: موسوی دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان شد ,



مطالب مرتبط با این پست
.